Cijena dostave je 5 eura za cijelu Hrvatsku.
Autopik nudi opciju osobnog preuzimanja u Varaždinskoj županiji.
Prodavatelj može u okviru svojih akcijski ponuda ponuditi besplatnu dostavu za narudžbe u vrijeme trajanja akcije ili promocijske prodaje određenih proizvoda.
Naručene proizvode isporučit ćemo:
- dostavnom službom (HP)
Rok isporuke je od 7 do 14 radnih dana od dana primitka narudžbe.
Isporuku obavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.
Isporuka na otoke vrši se po unaprijed utvrđenom rasporedu dostavne službe za dostavu na otoke.
Dostavna služba na svojim internetskim stranicama objavljuje raspored dostave na otoke.
Dostava se ne vrši subotom i nedjeljom.
Primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci.
Ukoliko ste od dostavne službe zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, možete istu kontaktirati i dogovoriti naknadnu isporuku ili isporuku na drugu adresu.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Autopik nije odgovoran za štete pri transportu. Svi proizvodi šalju se u odličnom stanju.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi.
Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu/dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu dostavnih i vlastitih manipulativnih troškova.
Povrat i reklamacije, prigovori
Jednostrani raskid ugovora, povrat, zamjena artikala i povrat novca
Temeljem članka 72. Zakona o zaštiti potrošača potrošač ima pravo, ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor i to u roku od 14 dana od dana predaje predmeta u posjed potrošaču.
U skladu s člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučaju da je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.
U obliku Informativnog obrasca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, navode se prava i obveze Kupca, kao i prava i obveze Prodavatelja u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete preuzeti ovdje u DOCX obliku.
Izravne troškove povrata robe snosi Kupac (troškovi dostave).
Proizvodi koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani i sa originalnim etiketama.
Korisnik/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom.
Kod jednostranog raskida ugovora, Kupac se može odlučiti:
- na povrat uplaćenih sredstava, u tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, a Prodavatelj mu nakon zaprimljene i provjerene robe, doznačuje sredstva na račun umanjena za troškove dostave ili
- na zamjenu artikla za drugi artikl ili zamjenu istog artikla za drugu veličinu. U tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, Prodavatelj mu nakon zaprimanja robe šalje zamijenjeni artikl ili isti artikl druge veličine i naplaćuje troškove ponovne dostave, te eventualnu razliku u cijeni. Transakcijske troškove (bankovne naknade i slično) snosi Autopik.
U slučaju kada se Kupac odluči na povrat novca, iznos u visini prodajne cijene vraćenih proizvoda doznačit ćemo Vam na tekući račun (bez troškova dostave). Kupac treba na Obrascu za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navesti IBAN broj i banku kod koje je otvoren tekući račun te broj telefona.
Reklamacije
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke ako je proizvod imao nedostatak u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira da li mu je to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Kod reklamacije zbog materijalnog nedostatka na proizvodu kupac treba popuniti pisani prigovor potrošača i poslati ga Prodavatelju u zakonskom roku.
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Reklamacije se mogu podnositi putem pisanog prigovora potrošača (obrazac za pisani prigovor potrošača dostupan je u nastavku teksta).
Prigovor
Svoje prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača možete poslati na adresu:
Hox Visuals uslužni obrt, vl. Franjo Hokman, Presečno 87, Novi Marof
ili na mail: info@autopik.hr